ს ა დ ა მ რ ი გ ე ბ ლ ო
პ რ ო გ რ ა მ ა
I I სემესტრი
1
|
,,ჩემი ზამთარი”- რამდენად გვიყვარს დასვენება
|
23.01
|
2
|
ჯანსაღი ცხოვრების
სტილი
|
30.01
|
3
|
ავადმყოფობის გავრცელების წყაროები
|
6.02
|
4
|
მშობელთა კრება.
|
13.02
|
5
|
არსატანდარტულ
სიტუაციებში ადეკვატური მოქმედება, სიფრთხილის გამოჩენა უცნობ ადამიანებთან, მათ
შორის ვირტუალურ ნაცნობებთან.
|
20.02
|
6
|
წიგნების მნიშვნელობა,
საყვარელი ზღაპრები და პერსონაჟები, მითები და წაკითხული მოთხრობები.
|
27.02
|
7
|
ქუჩაში მოძრაობის
წესები-გზა სკოლიდან სახლისაკენ.
|
5.03
|
8
|
სუფთა გარემო,
სუფთა ჰაერი - ჯანმრთელი სიცოცხლის გარანტი.
|
13.03
|
9
|
კომპიუტერული
თამაშები, ინტერნეტი, მათი დადებითი და უარყოფითი მხარეები
|
20.03
|
10
|
საყვარელი ფილმის
გმირები.
|
27.03
|
11
|
კლასის საათი
თემაზე - ბუნების მოფრთხილების აუცილებლობა.
|
3.04
|
12
|
ბავშვთა ვალდებულებები,
უფლებები- სკოლაში , ეზოში, ქუჩაში.
|
10.04
|
13
|
პატივისცემა-
საკუთარი თავის, სხვა ადამიანების.
|
24.04
|
14
|
უფლებების დარღვევა
იწვევს კონფლიქტს, ჩვენ შეგვიძლია კონფლიქტის მოგვარება.
|
1.05
|
15
|
უფლებების დარღვევა
იწვევს კონფლიქტს, ჩვენ შეგვიძლია კონფლიქტის მოგვარება.
|
8.05
|
16
|
მშობელთა კრება.
|
15.05
|
17
|
მინდა გავხდე
კულტურული ადამიანი ღირსეული მოქალაქე.
|
22.05
|
18
|
გარემო და ჩვენ.
|
29.05
|
19
|
კლასის საათი
თემაზე: ,, უსაფრთხოების სადარაჯოზე.“
|
5.06
|
20
|
როგორ ცვლის
ადამიანი გარემოს-გარემოს ცვლილების დადებითი და არყოფითი მხარეები
|
12.06
|
21
|
მშობელთა კრება
|
19.06
|
22
|
ზაფხულის არდადეგების
დაგეგმარება- გართობა, დასვენება და წიგნი.
|
22.06
|
|
|
|
3-8კლასის დამრიგებლი თაკო ღამბარაშვილის სადამრიგებლო პროგრამა 2014წელი (1სემესტრი)
19.09რას ნიშნავს იყო მესამეკლასელი? ზაფხულის შთაბეჭდელიებები,შეძენილი უნარ ჩევევები,მესამეკლასელის ინტერესები,ჰობი.რომელი გაკვეთილი მოენატრათ ყველაზე მეტად?
26.09-რა მოლოდინები აქვთ ახალ სასწავლო წელს?
3.10-ოცნებები-რატომ ოცნებობენ ადამიანები?რაზეოცნებობენ მესამეკლასელები?მშობლები?მასწავლებლები?ვინ გვეხმარება ოცნებების შესრულებაში?
10.10-ჩვენ რა უნდა გავაკეთოდ იმისათვის ,რომ ავისრულოთ ოცნებები?
17.10-ფანტაზია-რაში ეხმარებაადამიანს ფანტაზია?მესამეკლასელებს? მხატვრებს?მწერლებს? ფანტაზია და ტყუილი განსხვავება მათ შორის.
24.10-რა ცუდი შედეგი მოსდევს ტყუილებს?შედეგების გააზრების მნიშვნელობა. შემთხვევები,როდესაც ადამიანებს გვიჭირს სიმართლის თქმა.
7.11.-მესამეკლასელის პასუხისმგებლობა,ვალდებულებები სწავლაში,სახლში,მეგობრებთან ურთიერთობაში.
14.11-მესამეკლასელის უფლებები.
28.11რა გვეხმარება და რა გვიშლის ხელს ვალდებულებების სესრულებაში?
5.12-რას ნიშნავს სიზარმაცე? როდის ჩნდება სიზარმაცე? სიზარმაცის დაძლევა.
12.12-ურთიერთობები უფროსებთან,მშობლებთან,თანაკლასელებთან,პატარა და-ძმებთან.მათ შორის განსხვავება. ფორმარული და არაფორმარული ურთიერთობები.
19.12-თვისებები, რომელიც აუცილებლად უნდა ჰქონდეს მასწავლებელს,მშობელს,მოსწავლეს.
2-8 კლასის დამრიგებელი თაკო ღამბარაშვილი სადამრიგებლო პროგრამა-2014წელი(2სემესტრი)
1.იდეალური მეგობრისა და მოსწავლის პორტრეტი.
2.როგორი ვარ მე? ავტოპორტრეტი თვისებებით.
3.თვისებები,რომელთა გამოც ვირჩევთ მეგობრებს.
4.თვისებები რომლებიც აუცილებელია მეგობრობისა და სწავლისათვის.
5.მეგობრობა, მეგობრობის უნარი.
6.ადამიანების დახმარება,ალტრუიზმი;როგორ ვეხმარებით სხვებს?
7.სახლში ან მეგობრებთან წამოჭრილი სირთულეები,ტყუილები.
8.ტყუილები,ნივთების დაუკითხავად აღება,მოუთმენლობა სიფიცხე.
9.მეორეკლასელის შესაძლებლობები-შესაძლებლობათა ,,სკივრი".
10.ჯანსაღი ცხოვრების წესი.
11.სპორტი,სასარგებლო პროდუქტები,დროულად დაძინება,კომპიუტერის გამოყენება და ტელევიზორის ყურების რეგლამენტი.
12.დედის დღისადმი მიძღვნილი საღამო-28.02.14.
13.გრიბოედოვის თეატრში სპექტაკლზე დასწრება-22.02.14.
14.ინტეგრირებული გაკვეთილი-26.03.14.
15.14 აპრილი ქართული ენის დღეა-14.04.14.
16.ვსწავლობთ ხალისით მატემატიკას-30.04.14.
17.კალიგრაფიის კონკურსი- აპრილი.
18.აღდგომის დრესასწაული-აპრილი.
19.კითხვის კონკურსი-მაისი.
20.გასვლითი გაკვეთილი თბილისში-საკრავების მუზეუმის მონახულება.
21.პოეზიის საღამო-მაისი.
22.გასვლითი გაკვეთილი-თბილისი-ანანური-ბაზალეთი-ივნისი.
Комментариев нет:
Отправить комментарий