სადამრიგებლო პროგრამა



     ს   ა   დ   ა   მ   რ  ი   გ   ე   ბ   ლ   ო             პ   რ   ო   გ   რ   ა    მ   ა
                                                   
                                                     I I   სემესტრი

1
,,ჩემი ზამთარი”- რამდენად გვიყვარს დასვენება  
23.01
2
ჯანსაღი ცხოვრების სტილი
30.01
3
 ავადმყოფობის გავრცელების წყაროები
6.02
4
მშობელთა კრება.
13.02
5
არსატანდარტულ სიტუაციებში ადეკვატური მოქმედება, სიფრთხილის გამოჩენა უცნობ ადამიანებთან, მათ შორის ვირტუალურ ნაცნობებთან.
20.02
6
წიგნების მნიშვნელობა, საყვარელი ზღაპრები და პერსონაჟები, მითები და წაკითხული მოთხრობები.
27.02
7
ქუჩაში მოძრაობის წესები-გზა სკოლიდან სახლისაკენ.
5.03
8
სუფთა გარემო, სუფთა ჰაერი - ჯანმრთელი სიცოცხლის გარანტი.
13.03
9
კომპიუტერული თამაშები, ინტერნეტი, მათი დადებითი და უარყოფითი მხარეები
20.03
10
საყვარელი ფილმის გმირები.
27.03
11
კლასის საათი თემაზე - ბუნების მოფრთხილების აუცილებლობა.
3.04
12
ბავშვთა ვალდებულებები, უფლებები- სკოლაში , ეზოში, ქუჩაში.
10.04
13
პატივისცემა- საკუთარი თავის, სხვა ადამიანების.
24.04
14
უფლებების დარღვევა იწვევს კონფლიქტს, ჩვენ შეგვიძლია კონფლიქტის მოგვარება.
1.05
15
უფლებების დარღვევა იწვევს კონფლიქტს, ჩვენ შეგვიძლია კონფლიქტის მოგვარება.
8.05
16
მშობელთა კრება.
15.05
17
მინდა გავხდე კულტურული ადამიანი ღირსეული მოქალაქე.
22.05
18
გარემო და ჩვენ.
29.05
19
კლასის საათი თემაზე: ,, უსაფრთხოების სადარაჯოზე.“
5.06
20
როგორ ცვლის ადამიანი გარემოს-გარემოს ცვლილების დადებითი და არყოფითი  მხარეები
12.06
21
მშობელთა კრება
19.06
22
ზაფხულის არდადეგების დაგეგმარება- გართობა, დასვენება და წიგნი.
22.06



  



     3-8კლასის დამრიგებლი თაკო   ღამბარაშვილის სადამრიგებლო პროგრამა 2014წელი (1სემესტრი)

19.09რას ნიშნავს იყო მესამეკლასელი? ზაფხულის შთაბეჭდელიებები,შეძენილი უნარ ჩევევები,მესამეკლასელის ინტერესები,ჰობი.რომელი გაკვეთილი მოენატრათ ყველაზე მეტად?
26.09-რა მოლოდინები აქვთ ახალ სასწავლო წელს?
3.10-ოცნებები-რატომ ოცნებობენ ადამიანები?რაზეოცნებობენ მესამეკლასელები?მშობლები?მასწავლებლები?ვინ გვეხმარება ოცნებების შესრულებაში?
10.10-ჩვენ რა  უნდა გავაკეთოდ იმისათვის ,რომ ავისრულოთ  ოცნებები?
17.10-ფანტაზია-რაში ეხმარებაადამიანს  ფანტაზია?მესამეკლასელებს? მხატვრებს?მწერლებს? ფანტაზია  და  ტყუილი განსხვავება  მათ  შორის.
24.10-რა  ცუდი შედეგი მოსდევს  ტყუილებს?შედეგების გააზრების მნიშვნელობა. შემთხვევები,როდესაც ადამიანებს გვიჭირს სიმართლის თქმა.
7.11.-მესამეკლასელის პასუხისმგებლობა,ვალდებულებები  სწავლაში,სახლში,მეგობრებთან ურთიერთობაში.
14.11-მესამეკლასელის უფლებები.
28.11რა გვეხმარება და რა გვიშლის ხელს ვალდებულებების სესრულებაში?
5.12-რას  ნიშნავს სიზარმაცე? როდის  ჩნდება სიზარმაცე? სიზარმაცის  დაძლევა.
12.12-ურთიერთობები  უფროსებთან,მშობლებთან,თანაკლასელებთან,პატარა და-ძმებთან.მათ შორის განსხვავება. ფორმარული და  არაფორმარული ურთიერთობები.
19.12-თვისებები,  რომელიც აუცილებლად უნდა  ჰქონდეს მასწავლებელს,მშობელს,მოსწავლეს.





2-8 კლასის დამრიგებელი თაკო ღამბარაშვილი სადამრიგებლო პროგრამა-2014წელი(2სემესტრი)


1.იდეალური მეგობრისა და  მოსწავლის პორტრეტი.
2.როგორი  ვარ  მე? ავტოპორტრეტი თვისებებით.
3.თვისებები,რომელთა გამოც ვირჩევთ მეგობრებს.
4.თვისებები  რომლებიც   აუცილებელია მეგობრობისა   და  სწავლისათვის.
5.მეგობრობა,  მეგობრობის  უნარი.
6.ადამიანების   დახმარება,ალტრუიზმი;როგორ   ვეხმარებით სხვებს?
7.სახლში   ან  მეგობრებთან წამოჭრილი სირთულეები,ტყუილები.
8.ტყუილები,ნივთების   დაუკითხავად   აღება,მოუთმენლობა   სიფიცხე.
9.მეორეკლასელის  შესაძლებლობები-შესაძლებლობათა ,,სკივრი".
10.ჯანსაღი ცხოვრების   წესი.
11.სპორტი,სასარგებლო   პროდუქტები,დროულად   დაძინება,კომპიუტერის  გამოყენება და  ტელევიზორის   ყურების რეგლამენტი.
12.დედის   დღისადმი   მიძღვნილი   საღამო-28.02.14.
13.გრიბოედოვის  თეატრში სპექტაკლზე დასწრება-22.02.14.
14.ინტეგრირებული  გაკვეთილი-26.03.14.
15.14 აპრილი   ქართული ენის  დღეა-14.04.14.
16.ვსწავლობთ  ხალისით  მატემატიკას-30.04.14.
17.კალიგრაფიის   კონკურსი- აპრილი.
18.აღდგომის  დრესასწაული-აპრილი.
19.კითხვის   კონკურსი-მაისი.
20.გასვლითი  გაკვეთილი თბილისში-საკრავების  მუზეუმის  მონახულება.
21.პოეზიის   საღამო-მაისი.
22.გასვლითი  გაკვეთილი-თბილისი-ანანური-ბაზალეთი-ივნისი.

Комментариев нет:

Отправить комментарий